Vásárlási és szállítási feltételek

Bizonyos termékeket nem tudunk futárszolgálattal küldeni!

Ennek oka, hogy a beüzemelését szakszervizünk végzi, tehát cégünk szállítja ki a beszerelés napján

Ezek a termékek a következők:

• EV Smart víztiszító,
• EV Smart Öko víztisztító,
• EV vízlágyítók,
• Eco mix 5:1,
• EV Soda Pygmy,
• EV Soda AS10,
• EV Smart Labor

A gépek beszerelése előre egyeztetett időpontban történik, a pontos árak meghatározása mellett!

A szállítható termékeknél az alábbi választási lehetőségei vannak:
Személyes átvétel – bemutatótermünkben, előre egyeztetett időpontban. Itt nincs szállítási díj.

Cím:
2310. Szigetszentmiklós
Tököli út 33/a (bejárat a Bajcsy- Zsilinszky. út felöl)
Nyitva tartás: H-P 9-16 óra között.
Ügyfélszolgálat: +36704333730

A fent fel nem sorolt termékeket könnyen kezelhető csomagok esetében futárszolgálat végzi. Kivéve a törékeny (pl: kerámia,), vagy túlsúlyos (30 kg-nál nehezebb), vagy 1m-nél szélesebb termékeknél. Erre külön árkalkulációt adunk!

Futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén:

Minden esetben egyedi tájékoztatást adunk a szállítás árairól, részleteiről!

Érdeklődni a következő elérhetőségeken lehet: +36704333730 vagy info@eurovyz.hu

Ha több terméket rendel, akkor azok kiszállítása a megrendelésben szereplő összes termék beérkezésekor kezdődik. A termékek beérkezéséről Ügyfélszolgálatunk ad folyamatos tájékoztatást az Ön által megadott elérhetőségek egyikén. Ha a megrendelt termékek szállítását több részletben, vagy több címre kéri, akkor a szállítási költségek változnak!

A házhozszállítás esetén, megrendeléskor kötelező szállítási nevet, címet (ahol az átvétel biztosított), telefonszámot megadni. Az emeletre való felhordást nem tartalmazza a szállítási költség! Amennyiben a megadott szállítási napon a futár a terméket nem tudja kézbesíteni, akkor az ismételt szállítási költség a Vevőt terheli!

A termék érkezésének pontos időpontjáról a futárszolgálat tud Önnek tájékoztatást adni! Email: ugyfelszolgalat@furgefutar.hu

Az áru átvételekor győződjön meg a csomagolás és az áru épségéről! Ezt érdemes a futár jelenlétében megtenni! Ha a kicsomagolt árun sérülést fedez fel, akkor egy jegyzőkönyvet kell felvennie, amelyet a futárral alá kell íratni! Ugyanis a továbbiakban ezzel a jegyzőkönyvvel és a számlával lehet reklamációt intézni bemutatótermünkben. Felhívjuk figyelmét, hogy jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut visszavenni!